MENU
Головна » Статті » Новини » Семінари, наради

Педагогічна студія

Педагогічна студія

06.02.2019 педагоги ліцею зібрались на  засідання педагогічної ради. Формат проведення було вибрано нетрадиційний. Для того, щоб колектив ліцею  був більш гнучким, більш мобільним, не втратив бойового настрою і творчого духу організували відкриту педагогічну студію, де обговорювалось актуальне питання сьогодення «Нові формати освіти: вимоги до сучасного уроку». Директор ліцею Вольнюк І.А. відкрила засідання студії та запросила колектив до обговорення  питання     організації та проведення сучасного уроку, до колегіального пошуку шляхів підвищення ефективності кожного уроку  завдяки впровадженню інтерактивних технологій навчання;  нестандартних прийомів активізації  пізнавальної діяльності учнів, активізація творчих здібностей та розвиток творчого потенціалу кожного вчителя. Головний меседж заходу - можливості уроку невичерпні та сила його чарівна; кожен урок - це крок до дозрівання інтелекту учня, цеглина в основі чарівного будинку на ім'я Розвиток і Знання, без яких неможлива розумна, діяльна Людина-творець.  Педагогічний колектив  обговорив шляхи оптимізації сучасного освітнього процесу, основною дидактичною формою якого є урок.

З доповіддю виступила ЗД з НВР Бернацька Н.Ю., яка висвітлила освітні вимоги до сучасного уроку, структуру сучасного уроку, показала критерії ефективності сучасного уроку, нагадала вчителям вимоги до техніки проведення уроку та порівняла традиційний зміст та зміст сучасного уроку. Доповідач акцентувала увагу на тому що, сучасний урок - це перш за все урок, на якому створено реальні умови для інтелектуального, соціального і морального становлення особистості учня, що дозволяє досягти високих результатів у навчанні.

Після доповіді в педагогічній студії розпочалось обговорення проблеми. Методичні об’єднання вчителів історії, української мови та літератури, зарубіжної літератури, математики та інформатики презентували інноваційний досвід роботи педагогів, поділились родзинками власних уроків, запропонували колегам цікаві практичні вправи та завдання.

Баличева І.В., учитель історії, презентувала тему «Сучасний урок і громадянська освіта». Педагог побувала на тренінгу з громадянської освіти у м. Бердянську, опанувала сучасні методики проведення такого спецкурсу та впроваджує їх в освітній процес. Розповідь була цікавою, містила практичні поради, рекомендації для педагогів. Міщук О.В., учитель історії, поділилась досвідом роботи з платформою Google Arts & Culture.

Вороніна І.І., учитель – методист української мови та літератури, ознайомила колег з презентацією «Візуалізація навчального матеріалу», поділилась цікавими формами та методами роботи на уроках української мови.

Дяченко С.А., учитель української мови, представила колегам інтерактивні форми роботи «Живий квест», «Генератор ребусів», творчі завдання, продемонструвала роботи учнів.

Тема виступу вчителів зарубіжної літератури «Кожен урок – творчий крок…». Карпова Н.В. наголосила, що на сучасному уроці літератури головне створити умови не тільки для інтелектуального, а й для соціального та морального становлення особистості,  у центрі уваги  – особистість учня. Істотними елементами уроку  літератури є його зміст, процес активної діяльності, взаємини суб’єктів, та головне - активізація творчих здібностей вихованців. Вчителі зарубіжної літератури не тільки активно використовують інноваційні форми та методи на уроках, а й сторюють власні інтерактивні вправи за допомогою веб – сервісів. Педагоги Карпова Н.В. та Духанова І.С. пройшли курси ЗОІППО «Веб – інструментарій вчителя – мовника».  Карпова Н.В. була учасником обласного етапу електронних дидактичних засобів «Сучасний урок», представляла інтерактивну вправу із зарубіжної літератури для 9 класу «Відкрий для себе Пушкіна» та посіла ІІІ місце в конкурсі. Практично продемонструвала вправу для колег, які залюбки її виконували. Арсененко С.В. поділилась досвідом роботи з виконання творчих завдань, навчила колег цікавим вправам роботи з поетичним та прозовим текстом. Вчителі складали поетичні рядки, обмінювались враженнями. Духанова І.С. презентувала  креативні роботи учнів, які  є в творчій скарбничці педагога.

Рак Л.О., учитель математики, розповіла про основні ідеї та принципи STEM-освіти, які переваги несе дана методика. Наголосила, що впровадження STEM-освіти змінить економіку нашої країни, зробить її більш інноваційною та конкурентоспроможною. STEM-освіту часто називають «навчанням навпаки». Також Людмила Олександрівна провела з вчителями цікаве практичне заняття.

Дудко І.О., вчитель інформатики, ознайомив колег з інформаційно-комунікаційними технологіями навчання та сучасними програмами для управління навчанням, а саме LMS системою Google Classroom, набором для тестування MyTestX, он-лайн перекладачем від Microsoft та продемонстрував роботу з додатком доповненої реальності Quiver.

Майже непомітно пролетів час, педагоги активно обговорювали проблеми нових форматів освітнього процесу, виконували практичні завдання, дискутували, знаходили рішення важливих проблем сучасного уроку.

Підсумки підвела директор ліцею Вольнюк І.А., зазначивши,  що педагогічна студія стала сьогодні генератором цікавих ідей так необхідних сучасному педагогові.  Такі засідання  поєднують всіх загальною турботою про сьогоднішній та завтрашній день ліцею, спонукають до пошуку, творчості, створюють у колективі атмосферу довіри, взаєморозуміння й поваги.

Категорія: Семінари, наради | Додав: gymnasiya10 (07.02.2019)
Переглядів: 154 | Рейтинг: 1.0/2
Всього коментарів: 0
avatar