MENU
Головна » Статті » Новини » Семінари, наради

Педагогічна рада в ліцеї № 10 «педагогіка партнерства в дії – умова реалізації завдань виховання в дії в контексті нуш»

ПЕДАГОГІЧНА РАДА В ЛІЦЕЇ № 10
«ПЕДАГОГІКА ПАРТНЕРСТВА В ДІЇ – УМОВА РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАВДАНЬ ВИХОВАННЯ В ДІЇ В КОНТЕКСТІ НУШ»

26.03.2019 р. на базі ліцею № 10 відбулася традиційна весняна педагогічна рада «Педагогіка партнерства в дії – умова реалізації завдань виховання в дії в контексті НУШ». Заступник директора, Пижик Галина Григорівна, ознайомила присутніх з досвідом роботи ліцею № 10 щодо впровадження виховних технологій педагогіки партнерства. Галина Григорівна зазначила, що місія нової української школи - допомогти розкрити та розвинути здібності, таланти і можливості  на основі партнерства усіх учасників освітнього процесу: учителів, здобувачів освіти і батьків.

З метою підвищення професійної компетентності педагогів ліцею № 10 педагогічну раду було сплановано за наступними локаціями:

1.Студія чирлідингу «Школа розумного руху», модератор Лариса Головатенко, учитель фізичної культури, класний керівник 10 Б клас. Під час роботи студії вчителі ознайомилися з поняттям «Чирлідингу» (від cheer - схвальний, закличний вигук і leading - «ведення», «спрямовування») - вид спорту, який поєднує в собі елементи шоу і видовищних видів спорту (танці, гімнастика та акробатика). Також Лариса Геннадіївна презентувала  Чир - елементи спортивної гімнастики та акробатики, побудова пірамід та танцювальні перешикування під гучні кричалки; Данс - спортивні танці з елементами гімнастики, з наявністю пластичності,  хореографії та грації, чіткої синхронності; Чир-мікс - виступи змішаних команд (жінки і чоловіки); Стант - колективна побудова пірамід; Індивідуальний чирлідер - сольний номер головного заводія команди; Чир-данс шоу; Парні станти. Творчі групи вчителів залюбки відпрацювали елементи чирлідингу та отримали позитивні емоції!

 2. Командна гра «Критичне мислення – це класно!», модератор Ірина Вольнюк, директор ліцею № 10, учитель історії. Ірина Анатоліївна разом з творчими групами педагогів з’ясували: Що ж таке критичне мислення? Це процес аналізу, синтезування й обґрунтовування оцінки достовірності/цінності інформації; властивість сприймати ситуацію глобально, знаходити причини і альтернативи; здатність генерувати чи змінювати свою позицію на основі фактів й аргументів, коректно застосовувати отримані результати до проблем і приймати зважені рішення – чому довіряти та що робити далі. Ірина Анатоліївна виділила важливі ключові характеристики, які має критичне мислення:

- Свободу та самостійність; - Інформація для нього – відправна, а не кінцева точка для розвитку; - Починається з постановки питань та проблем, які потрібно вирішити; - Використовує переконливу аргументацію; - Є соціальним процесом.

Також Ірина Анатоліївна презентувала базову техніку формування критичного мислення, яка  може застосовуватися вчителем, класним керівником щодня. Її ключові етапи:

1. Виклик. 2. Осмислення. 3. Рефлексія.

Отже, на думку педагогів ліцею № 10, критичне мислення – креативність, активності, усвідомленість, самовдосконалення, наукове мислення, мистецтво аналізувати, незалежні рішення.

3.Творча лабораторія «ВІЛ/СНІД – проблема людства», модератор Олена Лещова, педагог-організатор, учитель основ здоров’я. Під час роботи студії вчителі ознайомилися з інтерактивним профілактичним освітнім інструментом з питань  репродуктивного здоров’я та профілактики ВІЛ/СНІДу «Маршрут Безпеки». Робота розпочалася з ознайомлення зі статистикою щодо інфікування ВІЛ за останні 10 місяців 2018 року. Потім було запропоновано вправу «Здорова людина», в якій  за допомогою слів або фраз треба було зробити висновок про те, хто така здорова людина. Щоб розібратися з міфами і фактами щодо проблеми ВІЛ/СНІД творчі групи вчителів виконали наступну інтерактивну вправу «Пазли».  Для вирішення проблеми стигматизації по відношенню до ВІЛ-інфікованих була відпрацьована вправа «Вибір». І в заключенні роботи кожної творчої групи була відпрацьована станція «Шляхи передачі ВІЛ», в якій треба було розібратися з ризиками зараження та безпечною поведінкою з проблеми інфікування ВІЛ. Результатом роботи творчої лабораторії став розвиток сприятливих для здоров`я життєвих навичок.

4.Експеримент «Цікава та корисна хімія», модератор Ольга Ломовцева, учитель хімії, керівник ШМО природничих наук. Ольга Василівна запропонувала учасникам активну співпрацю та участь у хімічних експериментах: «Дим без вогню», «Різнокольорове полум’я», «Джин із колби», «Фараонова змія», «Вулкан». Ольга Василівна зазначила, що залучити дітей до партнерських відносин можливо за дотриманням декількох вимог: розвиток мотивації та зацікавленості; навчання через відкриття; самовизначення здобувача освіти до виконання тієї чи іншої діяльності; наявність дискусії;  розвиток особистості; демократичність та відкритість; відчуття радості від подолання труднощів пізнання; педагог веде учнів шляхом суб’єктивного відкриття, він керує проблемно-пошуковою чи дослідницькою діяльністю. 

Наприкінці педагогічної ради творчі групи педагогів створили креативні проекти «Команда чирлідингу», «Агітбригада в дії – обираємо здоровий спосіб життя!», «Критичне мислення – успіх!», «СІМІНС».

НОВИХ ЗВЕРШЕНЬ! ВДАЛИХ ІДЕЙ!

 

Категорія: Семінари, наради | Додав: gymnasiya10 (28.03.2019)
Переглядів: 60 | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
avatar